F*CK


Åhååå ja!! Uppe med tuppen även denna morgon för att få iväg mitt daller på en härlig morgonpromenad i solen. Det var underbart. Solen är speed för mig. Den är riktigt trevlig. Synd bara att det är sista dagen med sol nu på en vecka här i Växjö. Det ska vara mulet och regna de kommande dagarna. Så passa på att njuta av detta fina väder som det bjuds på idag.

Jag ska snart göra mig i ordning och sedan ska jag på ett bankmöte. Ska fixa företagskonto, bankgirokonto och skattegiro till företaget. Det är väl egentligen den sista saken som jag kan göra med företagsbiten nu innan mina papper kommer hemskickade förhoppningsvis godkända och klara. Så nu blir det bara en väntan alltså... Nedräkningen kan börja för jag har ju faktiskt bara 12 arbetsdagar kvar som anställd nu. Om det känns bra? Hahaha, jag sa med nöje upp mig så kan inte vara mer lycklig! :)

Jobbar hela dagen fram till dess att jag ska på afropowerdance ikväll vid åtta. Lång dag idag alltså. See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback