FRIDAY




Äntligen fredag, hur underbart är inte det? Sovit dåligt i natt,  fick max 3 timmars sömn, men steg ändå upp vid sex när klockan ringde. Dags för morgonpromenad! Var rätt varmt ute denna morgon, hela 1 plusgrad. Not bad, not bad. Tyvärr sägs det ju att det ska snöa idag men jag håller tummarna för att det blir regn i stället. Vill att snön försvinner nu.
Jag börjar jobba om 20 min så nu ska jag klä på mig och sedan skynda till jobbet. Jobbar till 18 idag och sedan blir det fredagsmys! :) Imorgon åker vi till Göteborg och jag längtar ihjäl mig till jacuzzin...
Dagen bjuder alltså på jobb och en lunchdate med min fina Daniel...

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Johanna

sluta vara så snygg!

2010-03-12 @ 17:29:38
URL: http://elmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback