GOD MORGON GOTT FOLK




Åh vilket härligt väder att vakna till. Sol och 4 minusgrader utanför. Allt känns så mycket lättare när solen skiner.
Har precis målat naglarna i min nya favoritfärg Vintage Mint från Isadora. Superbra lack faktiskt och fantastisk snygg grön färg. Mina händer är kanske de fnasigaste och torraste i världen just nu (blir ju så som frisör) men på sommaren får jag alltid snyggt bruna händer och då kommer det nya lacket att göra sig ännu bättre! 

Nu ska jag försöka få i mig en tallrik med färska blåbär och yoghurt. Därefter beger jag mig mot dagens 9,5 arbetstimmar.

Ha en fortsatt bra onsdag, och så håller vi tummarna för att solen håller i sig under dagen!
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: p

åh det lacket är grymt snyggt, kör det när jag har lite kortare naglar, nu har dom blivit så grymt långa att det fick bli fransk manikyr :)

2010-03-03 @ 09:11:11
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag har oxå väldigt väldigt torra händer just nu pga medicinering. Men jag kan varmt rekommendera Helosansalva, den är super.

Ha en bra dag!

2010-03-03 @ 10:23:48
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback