THUNDER




Hola guapas!

Fy vilken natt jag haft. Har hostat så jag tror att min hals blöder. Inget kul alls :(
Planerna för dagen är fortfarande ganska lösa. Hade tänkt åka till Karlskrona och se på fotboll men känner mig trött i kroppen och borde kanske därför vara hemma och vila. Har massor med viktiga saker att hinna med...
Städning står högt upp på listan för jag står inte ut med att det är lite oreda här hemma. Dessutom så lovade jag Patrik i ett svagt ögonblick att jag skulle sy 2 par jeans till honom. Har även en ca 20 cm hög med pappersarbete som ligger och väntar på mig...
 Sounds like a funny day huh? :)


Kommentarer
Postat av: p

Grattis, jag ska plugga hela långa jäkla dagen.... Det är vi två som får tråka oss medans resten av världen har kul:P

2010-05-01 @ 12:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback