GOD FÖRMIDDAG




Det blev en sen kväll igår. Vi käkade klockan 12 igårkväll, iiiiinte så bra. Men tatueringen blev strålande. Patrik är supernöjd! Morgonen har bjudit på god frukost och mys i soffan. Patrik har åkt för att träna, och jag ska kanske ta mig an städningen här hemma. Vid 13 ska vi på Mors Dagsfirande på Skönborg, men innan dess ska jag nog köpa en ny kamera. Min digitalkamera pallar inte trycket längre så den ska nog få konkurrens med en systemkamera. Har liite beslutsångest bara. Kan inte bestämma mig för vilken kamera som ska bli min...
Resonerar som så att om man ändå ska lägga 4000 kr på en kamera så kan man lika gärna lägga 2000kr till och få en sååå mycket bättre kamera. Haha. Men 6000 för en kamera? NJAE...



Kommentarer
Postat av: Lina

Vad blev det för tatuering? Vi vill se!

2010-05-30 @ 18:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback