GOOD NIGHT




Vilken lång dag det har varit! Underbart när man är ledig :)
Började dagen med en slående god frukost. Färska frallor och jordgubbar, finns det något bättre? Sedan har jag städat och rensat ur här hemma. Byråer, garderober och köksskåp. Skönt att man för en gång skull fått något sånt gjort. Det är ju sååå tråkigt. Jag har typ 100 saker som jag borde sälja på tradera, men orka lägga upp annonser? Faaan vad jobbigt, men jag ska ta tag i det.
Patrik och jag har precis avslutat dagen tillsammans genom att kolla på nya Disney filmen Upp! ... haha ja det var vad Patrik kom hem med ;-) Men den var faktiskt väldigt bra, jag fällde till o med en tår!!!!! hahaha...

Ligger i sägen nu, redo för lite skönhetssömn. Imorgon jobbas det 10 timmar, without break. Lördag likaså. Måste ju ta igen den röda dagen :)

Sov gott vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback