NON SLEEPING MODE


Ehh... Jag har inte sovit ett skit i natt och jag skyller allt på Samba.
Nä men stackarn är riktigt sjuk. Under dagen igår så kunde hon inte äta utan bara spydde och bajsade vatten... Hela natten har detta fortsatt. Hennes mage har låtit jättehögt och hon har varit rädd. Darrat och fragmat. Legat så nära mig som hon bara kunnat mellan olyckorna. Min lilla tjej. Nu har hon iaf sovit sen 6.30, lagom tills när jag steg upp! Jag undrar verkligen vem som gett henne konstig mat?!?! För det måste bero på det...

Nu ska jag dra till jobbet. Kommer vara lagom kul i eftermiddag när tröttheten med all säkerhet kommer göra sig påmind.

Ha de gott!!!
Happy friday på er förresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback