NUDE




Ja men jag var tvungen.
99 pix. H&M.


Kommentarer
Postat av: Anna

Måste motvilligt erkänna att din blogg har blivit fruktansvärt tråkig, inga texter bara bilder på dig själv i nya kläder. Kul de också men absolut inte hela tiden, gillade din blogg innan när det var recept, mycket text, inredning...m.m.

2010-05-07 @ 08:34:12
Postat av: Jill

Hej på dig!

Tråkigt att du känner så. Jag har fått uppfattningen om tvärtom. Att mina läsare gillar bilder och inte text. Dessutom så kändes det som jag blottade mig för mkt när jag skrev text eftersom det blev mycketkonstigheter från mina vänner.

Inredningen har nog svalnat lite eftersom jag är klar med allt här hemma. Dck har jag inte visat balkongen än, men det kommer..

2010-05-07 @ 08:39:21
Postat av: anna

Trist du tog bort mitt inlägg...

2010-05-07 @ 09:20:51
Postat av: anna

Trodde inlägget var borta..

Men det kanske bara är jag som ville ha lite mer innehåll..Blogga på du, gillar andra det så ska jag definitivt inte stoppa dig och dina bilder. ha det toppen.

2010-05-07 @ 09:22:23
Postat av: Jill

jag kommer skriva om det jag vill och känner för. Det ska vara kul att blogga, inte en börda, därför skriver jag elller visar det som ligger närmast till hands. dessutom får jag mer kommentarer nu än tidigare.

2010-05-07 @ 09:54:00
Postat av: sara

Håller med Anna, innan var det mer text och recept, nu bara bilder och typ 1 mening med text. Lite tråkigt.

2010-05-07 @ 13:26:13
Postat av: Elin

Hej!

Läste kommentarerna, så kunde hålla emot.

Herregud! Du blogga ju för DIN skull det DU gillar osv. Sen att andra inte gillar det är ju upp till dom. Dom är ju inte tvingade att läsa din blogg.

Du ska ju inte skriva om sånt andra gilla eller hur.



Kör på JIll!! :)

Din blogg är bara så BRA.

2010-05-08 @ 16:09:08
Postat av: jill

Hej Elin och tack så mycket :) det du skriver stämmer så bra!!!! Jag gör det för min egen skull, ingen annans :) ha en super helg!!! kram

2010-05-08 @ 19:15:05
Postat av: anna

självklart gör man det för sin egen skull, men jag bara menar att jag gillade bloggen som fan innan...men nu tycker jag att den blivit lite tråkig..men vill man inte ha åsikter be inte om kommenater då.

2010-05-10 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback