SUNDAY IT IS


God kväll :)
Har ni haft en bra helg??

Här har det varit fullt upp. Jobbade i lördags, sedan for jag ut till Rydaholm för att se min killes första förlust denna säsong. Patrik var iväg på kvällen och jag fixade en massa här hemma. Det har fortgått idag kan jag säga. Finns inte en liten millimeter här hemma nu som inte är ren :) Så jäkla skönt.

Är lite off på allt vad bloggande heter. Blir så otroligt down när vissa kommenterar som ni gör. Funderar på att återigen sätta lösenord på bloggen. Ni klagar över att jag inte har någon variation på inläggen längre, och att jag inte skriver recept/visar heminredning/etc. Jag bloggar för min skull, ingen annans. Jag skriver om det jag vill och känner för, vill absolut inte känna några tvång. Dessutom så jobbar jag bra mycket mer än många andra, det är inget konstigt för mig att jobba 50 timmar i veckan. Så att hitta inspiration till bloggen är svårt. Jag vill gärna, och därför försöker jag så gott jag kan. Vill blogga mer, precis som innan, men tiden finns inte alltid tyvärr!

Vi får helt enkelt se vad som händer :)

Hoppas er helg varit fin ♥
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blev tipsad om din blogg av en kompis och jag vill bara säga att jag tycker om den just för att du inte fokuserar hela tid på bloggen utan faktiskt verkar ha ett liv vid sidan om :) Den är mysig och dina inlägg är ofta positiva och härliga. Dessutom fina bilder på dig, din stil och lägenhet! Det jag egentligen vill säga är jag att jag uppskattar den precis som den är och hoppas att du fortsätter blogga på dina villkor! :)

2010-05-09 @ 21:01:39
Postat av: Elin

Kan bara hålla med Emma.

Du ska int sluta!!! lets go girl :)

Jag vill ju kunna följa dig.

Kram

2010-05-09 @ 21:44:50
Postat av: Therese

Hej Jill. Jag är inne och läser din blogg varje dag men är usel på att kommentera. Jag har själv en blogg som jag skriver i ibland men som sagt man gör det för sin egna skull inte andras. Sen är det upp till var och en att läsa den. om dem nu tycker din blogg är tråkigt så behöver dem ju inte läsa den. Jag älskar din blogg. Jag blir inspirerad och motiverad av att göra saker här hemma efter jag läser din blogg så kör på,Gör det för din skull vi andra tycker om den=) Kram Tessan

2010-05-09 @ 22:40:37
Postat av: Anonym

Du är jätteduktig Jill. Folk är bara avundsjuka! Fortsätt som du gör.. Fast bara om du vill:)

2010-05-10 @ 08:07:43
Postat av: amanda

åååh jag har nyss börjat läst din blogg, och den är lite av en favorit :) tycker det en härlig mix av allt möjligt, så hoppas du forsätter bloggar :)

2010-05-10 @ 16:07:29
Postat av: Erika

Jag håller med ovanstående!

Din blogg är kanon! :) & det är du som frisör med, den allra bästa!

2010-05-10 @ 18:54:00
Postat av: Jill

Åh så gulliga ni alla är :) TACK!!!!! Kramar!

2010-05-11 @ 08:18:38
Postat av: Lilla jag

Håller med de andra här... gillar din blogg stark.. och varför massa text roligare med bilder :)



Kör på som du gör nu

2010-05-11 @ 09:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback