2 ÅR SEDAN




Mm, såhär såg jag ut för 2 år sedan. Känner ni igen mig?

Halloj fredag!!!
Hur är läget i Sverige? Allt gott? Jag är svintrött, har ont i halsen och är frusen o snorig. Hopppppas inte att det bryter ut feber osv iaf. Idag är det som vanligt en helt vanlig vardag för mig eftersom jag jobbar imorgon. Sen imorgonkväll så är det fest som gäller. Men jag får nog ta det lugnt. Har inte råd att bli sjuk nu innan jul. Det är fan det sämsta med att vara egen företagare, att man har 1 veckas karens. Det är ju sjukt... Så jag kommer aldrig vara hemma när jag är sjuk... Utan det är bara att gilla läget!

Nähe, nu är det jobb som gäller 10 timmar frammåt. Hörs under dagen :)
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag e hel nöjd med mina köp! undebart me 50 % på allt inne på bik bok =) å va fin du va i mörkt hår =)

2010-11-19 @ 08:41:15
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: esmeralda

tack du! :) Man är väl inte riktigt van att ha det så och därav känner man att det inte riktigt passar en. typ. Och du passade ju hur bra som helst i brunt, fast jag gillar färgen du har nu :) kram

2010-11-19 @ 09:35:19
URL: http://ndotter.se
Postat av: sara

ja petter är verkligen grym alltså :)



så söt i brunt hår! :)

2010-11-19 @ 10:00:40
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: elena

gillar färgen..and I love your bangs.

2010-11-19 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback