ÄLSKADE CAPE




Jag älskar att hösten och de fina färgerna!

Yes. Tänkte berätta lite om vad som händer i höst.

Jobb
Det är ju nu knappt 2 veckor sedan jag var i Berlin. Trots det så ska jag till Köpenhamn i slutet av oktober på kurs med strålande Gun-Britt Zeller. Kan ni förstå att hon är 59 bast? Önskar att man själv ser ut så vid den åldern :)

Annars så jobbar jag fortfarande 6 dagar/veckan och kommer pendla mellan 40-60 timmar i veckan. Det är massor att göra och jag älskar mitt jobb något helt otroligt.



Gun-Britt Zeller.

Privat
Nu har vi bokat en helg till Göteborg i december. Vi ska bland annat gå på Svenska mässan :) Förmodligen blir det Egypten över nyår också... Vi har förhandsbokat en resa men jag är lite osäker fortfarande. Är det någon av er som varit i Egypten över nyår?

Nu blir dusch och sedan soft i soffan :) Perfekt söndag!

Kram


Kommentarer
Postat av: esmeralda

ja, hade jag med gjort :) himla fin. Jo då, det är okej. Fast jag vill nog inte bo här föralltid men jag känner att det är en bra grund till något bättre. Och du då? I växjö:)? kram

2010-09-26 @ 20:10:16
URL: http://ndotter.se
Postat av: JENNY

Grattis! Du är en av finalisterna i min blogg! Se till att samla röster nu! :) KRAM!

2010-09-26 @ 20:42:32
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Lorena

åh den ponchon köpte jag idag, fin!

2010-09-28 @ 23:05:22
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback