DAGENS!






Ser egentligen inte klok ut på sista bilden men var tvungen att ta den då jag på något vis "lyckades" fånga ett ögonblick då till och med jag själv tycker att jag ser likheter mellan mig och Kronprinsessan Victoria. Det är nämligen så att jag har många kunder som påpekar detta, men jag själv har aldrig hållt med. Men, mjaeee, som sagt. Något är det nog.... Ehh!

Vad säger ni?

Vi har precis sett filmen The Ghost Writer, som jag hyrde med mig från jobbet idag. Den var mycket bra, men man var tvungen att spetsa öronen genom hela filmen för att man skulle förstå slutet. Sånt gillar vi.

Imorgon har vi tidigt frukostmöte på jobbet, så nu väntar en dusch och sedan den sköna sängen.
Sov gott! Kram! ♥



Kommentarer
Postat av: Jill

Bikbok för typ 1 år sen! :)

2010-09-03 @ 12:23:57
Postat av: Anonym

hehe ja lite lika var ni faktiskt :)

2010-09-03 @ 17:23:24
Postat av: Angelica

Snyggt, jag älskar transparenta blusar!

2010-09-04 @ 00:39:03
URL: http://angelicaljung.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Supersöt blus!

2010-09-04 @ 19:48:55
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback