GOD MORGON SKÖNA SÖNDAG




Jag sydde, och sydde, och sydde...



...och vi fortsätter sköta oss med matlagning, VARJE dag!!! Matlista och veckoinhandling is the shit!!



Jag har sett väääldigt många vackra regnbågar, men tyvärr inga skatter..



Vi plockade massor av blåbär.



Även denna frippan hade jag i onsdags.


God Morgon!

Ja, som ni ser, så fortsätter vi att vara praktiska hemma. Älsklingen överraskade mig med supergod mat i onsdagskväll då jag kom hem först 21.30... Gulle ♥ Vi har nu lyckats få ihop 6 olika veckors matlistor, som vi kommer altenera framöver. Lättlagade och framförallt snabblagade recept.

Gardinerna syddes klart för ett tag sedan, inväntar bara en möbel till, sedan ska jag visa er resultatet. Tror minsann att det skymtat på några bilder redan... Jag har ju till och med en annan möbel liggandes i bilen som skall bäras upp idag.

Men först av allt så ska jag nu klä på mig och äta frukost. Sedan kommer fina Anna hit och möter upp mig för ett par varv runt sjön :)

Hörs senare!
Kram


Kommentarer
Postat av: malin

vad är det för snygg lampa på första bilden?

2010-09-05 @ 17:52:45
Postat av: Jill

Lampan är från Mio och heter Lobby.

2010-09-07 @ 07:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback