HANG WITH ME








Hallå ja!

Känner ni er lite lurade att jag fortfarande är blond? Hehe... Jag har ju som sagt färgat in en (fejk-)utväxt för att få mer djup och mindre markerad utväxt sen när mitt hår växer ut. Så när jag har det uppsatt så ser jag ut att vara brunett. Har även lagt i några riktigt kalla mörka slingor. Jag gillar det mycket! Känns super!

Ska gå bort med Samba nu, givetvis med nya Robynmusiken i öronen. Sedan jobbar jag hela dagen. Därefter blir det att dona hemma och förbereda lite saker alternativt åka till Skönborg och jobba lite. Vi får se.

Ha det gott vänner :)



Kommentarer
Postat av: Sofia

hej här kommer jag med mina jobbiga frågor igen ;)



Dom byxorna, som jag dör på så snygga!! Är det typ mjukismaterial eller är det mer finbyxematerial?



För jag har rotat i garderoben nu och hittade ett par fula gamla finbyxor och tänkte då som du sy om dom till ett par liknande dina .. men tänkte att dom kanske är för stumma i materialet ..



Ha en bra dag :)



Kram!

2010-09-09 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback