STÖVLAR


 

Hej på er!

Idag är jag sjuk. Det har kommit över natten. Dock har jag känt länge att jag haft något liggandes i kroppen men som aldrig riktigt blommat ut. Förrän nu då. Men jag jobbar bara 8 timmar idag så jag får kämpa mig igenom dagen. Att sjukanmäla mig har inte blivit min grej nu sen jag är egen. Har inte varit hemma en enda dag från jobbet. Förlorar något så sjukt mycket på om jag skulle vara hemma. Dessutom så har jag inte ringt till försäkringskassan och gjort upp min sjukplan med dem genom företaget än heller. Så jag kan inte vara sjuk, för jag finns inte i systemet.

Nähe, nog om det. Patrik är iväg och tränar men så fort han kommer hem så ska jag ta bilen för att hämta ut ett paket med dessa godingar (bilden ovan). Gummistövlar med blank yta och en stabil klack. Det säger jag verkligen JA tack till i dessa regninga dagar. Passar inte dessa mig så ska jag köpa ett par Hunter. Så grymt snygga men som sagt föredrar jag nog dessa ändå. Vi får väl se om storleken håller måttet.

Idag bara MÅSTE jag lägga in alla annonser på Tradera. Har massor med kläder som ska säljas. Tar sån tid bara att fota och lägga upp annonsen. Ska försöka få det gjort nu innan jobbet.

Så, nu ska jag skita i den här förkylningen och göra det jag ska!

Ha de skööööööön tisdag
Tschüssssss!!!!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Dom var ju häftiga :) berätta gärna sen om dom var bra som gummistövlar :D

2010-09-21 @ 10:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback