FIRST EVENING




Anna var vacker och redo för första kvällen i Berlin. Här tog vi oss en fördrink på hotellet innan avfärd till Wasserwerk.



Även jag var redo :)



Tilda fick hjälp med håret.



Här har ni kvällens outfit!



Förväntansfulla.



Här har vi dukningen inne på Wasserwerk. Det var dukat för alla scandinavier denna kvällen, vilket innebar cirka 200 personer.

God Mooooorgon!

Här får ni några bilder från första kvällen som hölls på Wasserwerk. Ursäktar den dåliga kvalitén på bilderna men jag tog inte med mig min systemkamera och min digitalkamera är ganska sönder. Den fungerade när den ville :)

Det spöregnar ute. Usch. Är det en sån här höst som det ska bli? Jag skulle ju gått och lämnat Samba för ett tag sen men varken hon eller jag vill ut i detta rusk. Särskilt inte eftersom jag känner att jag har en förkylning i kroppen som kommer bryta ut any minute. Ska avvakta lite till, men slutar det inte regna så får jag ta bilen.

Idag är det åter igen jobb som gäller. Igår jobbade jag lite här hemma med massa papper, skönt att ha påbörjat det. Jag var även nere på salongen och klippte Patrik. Äntligen har han gått med på att skaffa lite hår :) Men idag blir det alltså en riktig arbetsdag, 10 timmar väntar. Kommer vara hemma vid kl 21 ungefär.

Ha de gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej.



Jag skulle bara vilja fråga dig vilket torrschampoo du tycker är bäst och skulle vilja rekommendera:)

2010-09-16 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback