ROLIGT









Som ni ser så hade vi ganska kul igår när jag försökte fota dagens!
Putte skulle jävlas :)


Nu har jag fastnat i morgoninlägg-träsket. Men bättre det än inga inlägg alls. Det är liksom på morgonen som tiden finns. Jaja, vi gick upp för en timme sen ungefär. Sitter med frukosten i sängen nu, vakna med the voice på tvn samt varsin dator i knät. Mysigt :) Om en timme ska jag gå och lämna Samba och sen ska jag till gymmet. Måste skärpa till mig nu, har så ont i kroppen...

Ikväll ska jag färga mitt hår igen, och det blir ännu lite mörkare, är dessutom sugen på att klippa av det en bit. Vi får väl se vad som sker. Det är så störigt att det både är Idol och fotboll ikväll! Hade velat se båda delar...

På återseende..
Kram!


Kommentarer
Postat av: Josefin

åh vad skönt och bli av med slitna toppar. ska själv till frissan i morgon och jag längtar sååååååå. :) Ska bli kul och se hur resultatet blev. kram på dig.

2010-09-07 @ 09:50:17
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback