DETALJER & KOMMANDE VECKANS PLANER




Mjae. Lite detaljer får det vara. Gillar inte att känna mig för utsmyckad utan håller mig hellre till det enkla. Det vet ni nog vid det här laget? ;-)

Idag blir det en massa fix och don inför veckan som kommer. Händer väl egentligen inte överdrivet mycket. Jobb och plugg på varsitt håll. I veckan får vi besök av halva Patriks familj. Har inte setts på evigheter (långt innan jul!) så det ser vi framemot!  På lördag styr vi kosan ner mot Skåne, närmre bestämt till Yngsjö som ligger nedanför Åhus. Väl där ska vi till min kusin som flyttade dit för 1,5 år sedan. Har inte varit där tidigare (skäms på mig!) det ska bli jättekul. De har båda fyllt år, så det skall firas!

För övrigt så kantas alltså veckan av jobb. Frisk har jag tänkt att bli också då min hals fortfarande inte är pigg. Vi startar söndagen med en veckoinhandling och lite städning. Fler bilder på dagens kommer! Later.


Kommentarer
Postat av: Stina

Snygga kläder! Vart bor du egentligen ?:)

2011-04-03 @ 11:31:38
URL: http://secretdream.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 12:23:23
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback