HJÄLP! // NÅGON VÄNLIG SJÄL?!



Åh jag har totalt kärat ner mig i dessa vackra halsband från WEEKDAY. Kostar 100kr/st. Weekday finns tyvärr inte i min närhet, därför undrar jag om det finns någon vänlig själ som läser min blogg som skulle vilja kirra dessa båda åt mig och skicka hit? Det hade varit helt fantastiskt snällt! ♥ Kommentera inlägget eller maila mig på [email protected] så kan vi diskutera fraktpris etc.


Btw så har min dag inte blivit riktigt som tänkt. Är magsjuk! Så för tillfället är toaletten min bästa vän, not sooo fresh, i know. Men det börjar ordna upp sig nu... Så om ni tycker att updaten är sämre än vanligt så vet ni varför..


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

vaaa fan jag som stod och fippla på dom igår ?!

lätt jag hade hjälp dig.. men im back in gävle nu :/

2011-04-17 @ 16:33:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

och KRYA PÅ DIG !

magsjuka är ju rena döden.

2011-04-17 @ 16:34:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback