DAGENS HUMÖR



Idag är en konstig dag. Allt går emot mig... Därför har jag inte fått så mycket gjort... än. Jag har massor med saker jag MÅSTE göra egentligen, men har ingen ork eller lust att ta mig för något. Meen, än så är inte klockan så mycket (känns dock som det är em eftersom både Patrik och jag hoppade upp ur sängen vid 6 i morse) så kanske får jag tummarna ur och tar mig för ngt. Jag har en tjock hög med pappersarbete, jag måste baka till kalaset imorgon, jag borde åka ut till Moheda och se Patriks premiärmatch (Yes, han har börjat spela fotboll igen...), jag borde tvätta och städa här hemma OCH så borde jag rensa min garderob. Konstigt nog så känns inget lockande idag. Alla har vi våra dagar...

...Nä vet ni vad jag vill göra? Jag vill ta min finaste ägodel (Samba) och gå och lägga mig under täcket och bara mysa. Yes, så får det bli.

Myslördag it is.


Kommentarer
Postat av: Helena

jobbigt med såna dagar när man inte har nån ork alls :(

2011-08-14 @ 07:45:37
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: cizela

det är tillåtet att inte orka vissa dagar! :)

2011-08-14 @ 22:27:35
Postat av: Jill

Visst är det så Cizela!!!! Så skönt i efterhand :) snart ses VI!!!! :D

2011-08-15 @ 08:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback