HAPPY GIRL





God Morgon!
Blev visst ingen mer update igårkväll. Var helt slut och trött i mössan när vi kom hem från kalaset så vi softade i soffan och såg matchen! Skönt! Patrik har redan påbörjat sin semester men jag jobbar idag och imorgon också, sedan ska jag vara ledig i en vecka. Alltid extra jobbigt att stiga upp när två tröttisar ligger kvar och myser. Riktigt höstväder ute också, då är det extra mysigt att få ligga kvar under täcket.

Kalaset var trevligt igår, det visade sig att både Jonna och jag bakat lite för mycket, så fick MASSOR över! Plockar med mig en del till jobbet för annars blir det att slänga allt. Ska även se om vi kan bjuda hem mormor och morfar imorgonkväll på fika eftersom de inte kunde igår. TACK för alla presenterna jag fått i 25-årspresent! Ska fota det sen och lägga upp en bild :) Vi fick även en annan trevlig nyhet;Kusin Jenny har gått och GIFT sig!!!! GRATTIS i massor till det! Ser framemot festen ;-)...

 Nähe, då var det dags att bege sig till jobbet. Hoppas ni alla får en fin dag ♥


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Desamma till diig !! ha en fin fin dag sötnos :D

2011-08-15 @ 08:38:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Lindha

Ja, hon är en renrasig chihuahua. Vi var hos uppfödaren i somras och hon hade en vit liten chihuahuatjej som hon gärna ville sälja till oss... och OM vi vill.... jisses..! Men jag vet inte om det är rätt tid nu mitt i öppnandet av min butik.

Vi har värsta ångesten över detta.. haha..



Ha en fin start på veckan, nu ska jag dra ner till butiken och möta upp säljaren på Snö of Sweden!

Kram söta du!

2011-08-15 @ 09:51:19
URL: http://hemmahoslindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback