HEMMA & MASSOR MED TACK ♥






Heeej!

Så ja, det blev en liten surprice under tiden vi var i Sardinien, och jag bugar och bockar för alla grattishälsningar! TACK!!!... Känns hur bra som helst :) Det har varit planerat sedan vi bokade resan i feb/mars och ringarna har legat här hemma och väntat på oss i månader! Vi har haft en kanonvecka på Sardinien. Hade aldrig kunnat föreställa mig hur vackert det skulle vara där, vi är så nöjda! Strålande solsken och inte ett moln på en hel vecka. Temperaturen låg på strax ovanför 40 grader och det brisade inte det minsta utan det var helt jäkla vindstilla, så ja, många bad och mycket para-para blev det :) Precis så man vill ha det! Jag kommer givetvis att blogga om detta äventyr, då jag varit väldigt duktig på att använda kameran och kom hem med över 600 bilder, det ni! Men nu är det så att de sista dagarna varit minst sagt sömnlösa, jag har inte sovit sedan kl 07 den 23 aug, och det kan ni ju räkna ut hur längesen det är. Det berodde på värmeslag sista dygnet i Alghero, vår AC var sönder och sprutade istället vatten på oss. Vi öppnade balkongen för att få in lite luft men det hjälpte knappast utan gav mig ungefär 750 myggbett istället. Patrik fick inte ett enda. Whyy man, why?? Därav blev det ingen sömn. Igår så flög vi hem vid nio på kvällen, landade vid midnatt på Kastrup och sedan väntade vi 5 timmar innan vårt tåg kom och tog oss mot Växjö. Jag kan ju inte somna när jag är på resande fot, och denna gången får jag lov att erkänna att det har varit jobbigt. Nu i morse skulle vi se en film och somna till den, men då har ju givetvis tvn gått sönder när vi varit borta, så nu står det en ny tv på inköpslistan. Aldrig kul när man inte räknat med den utgiften. Kunde förmå mig själv en timmes sömn men var konstigt nog ändå så pass pigg att jag inte kunde sova mer än så!?!?... Ibland undrar jag om jag är superwoman or what! ...MEN, Sova kan jag göra i natt för nu ska jag snart bege mig till jobbet! Dags att JOBBA lite ;-)..

Uppdaterar i kväll om jag inte somnar på cykeln hem från jobbet...


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som om ni haft en underbar resa, och grattis igen till förlovningen :):) stor kram till dig!

2011-08-25 @ 17:10:32
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Härligt att det var så fint där & ni va nöjd med platsen :) men jobbigt med de andra, vill ha kallt när jag sover & mygg blää.

2011-08-25 @ 22:08:07
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: eemma

sv: Åh tackkkk gullunge,du gör mig alltid så glad:)

Shit vilka ljuvligt underbara bilder.det verkar som ni haft en superbra vecka trots myggbetten;) ser fram emot att få se fler bilder från er resa.

Kraaaam på dig snygging!

2011-08-25 @ 23:44:55
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla bloggen:D

2011-08-26 @ 00:03:54
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/
Postat av: papis

hoppas du haft de kanon :)

2011-08-26 @ 00:41:45
URL: http://www.papis.se
Postat av: Karin

Planen var två år men om du fortsätter följa min blogg så får du se;)

2011-08-26 @ 04:57:17
Postat av: Cissi

Välkommen hem!!!

Det ser otroligt vackert ut, spännande att få fler bilder sen :)



Krätforna köpte vi, var inte med och fånga dom ;P



Kram

2011-08-26 @ 15:24:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

ååh gud vilka underbart härliga bilder :D

Ha en fortsatt fin fredagskväll & grym start på helgen!

2011-08-26 @ 21:57:51
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback