ANDRA ADVENT




God morgon! Här har jag precis tänt andra ljuset i årets adventsljusstake och håller på att fixa med stora, lyxiga, söndagsfrukosten. Julkänslan finns inte än, särskilt inte när man hör hur regnet piskar utanför. Jag är pigg och vaken sedan några timmar, och har redan varit iväg och storhandlat på morgonkvisten så nu kurrar magen rejält. Patrik sover fortfarande, så ska nog gå in och väcka han snart. Igårkväll var vi iväg på julfest med mitt jobb, så lite trötta är vi idag även om kvällen inte blev särskilt sen. På agendan idag står det LEDIG och det firar vi med storstädning och sedan bara mysa. Jag tror att jag ska baka lite i em, men annars bara njuta, läsa och lulla omkring innan det åter är dags för en 6dagars-arbetsvecka. Lägger snart upp en outfitbild från igår. KRAM ♥



Kommentarer
Postat av: Lina S

Tack :) Så fint!

2011-12-04 @ 10:34:26
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback