ÄNTLIGEN HEMMA & TACOMYS






Hej på er! Nu är vi sedan en timme hemma igen från julfirandet hos Patriks familj. Jag hann aldrig önska er en god jul då det blev så snabba ryck innan vi for. Julafton och kvällen innan så var vi alla samlade med min släkt. Ett gäng på 18 personer! Mysigt! Tomten kom, och så även klapparna. På juldagens morgon åkte vi tidigt till Patriks familj och det är alltså därifrån vi kom nu. Direkt när vi kom hem så tände vi massor med ljus och har nu låtit måltiden på bilden ovan slinka ner i våra hungrande kistor. Mätta och goa ligger vi nu i varandras armar och myser! Det är lyx det.

Imorgon är det åter jobb som gäller. Julen är nu över och därmed ledigheten! Känns lite trist att gå till jobbet då jag vet att min älskade får ligga kvar i sängen och njuta av sitt sista jullov. Men tror nog att han har fullt upp med träning, plugg inför tenta och städning imorgon så då kan jag lika väl jobba!

Hoppas ni alla hade en fin jul. Nu ska jag ägna ett ögonblick åt min nya leksak som tomten kom med. Min fina vita iPad ♥

Många KRAMAR.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack & detsamma till dig :). Åh, det låter som att ni har haft en riktigt fin julhelg! Jag hade också velat ha lite mer julledighet, samtidigt som att det är ganska gott att komma igång igen så man inte "degar" till sig för mycket, haha. Ha en fin vecka! /S

2011-12-26 @ 21:59:42
URL: http://blueberryroad.blogg.se/
Postat av: Klara

- Detsamma till dig!

Vilken myskväll, vad härligt!:)

2011-12-27 @ 01:25:13
URL: http://klaragenberg.blogg.se/
Postat av: Patricia

Det såg gott och mysigt ut! :-) Kram

2011-12-27 @ 20:30:55
URL: http://patriciasea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback