KAFFEPAUS




Kaffet står framför mig, ska bara slurpa upp det sista för sedan dra mig mot jobbet. Har en skön dag framför mig, jobbar till 19 och sedan hem och tvätta kläder och fixa i ordning lite hemma. Känner mig lite trötter i knoppen så ska försöka komma i säng innan elva ikväll. Det kom massor med snö till Växjö igår och det känns väl helt okej med tanke på att det är december. Annars är jag ju inget big fan av snö, vill helst ha bar mark då det underlättar med lilltjejen! Men fram till nyår kan det la vara lite snö då.. Om det nu är ett måste!

See you soon!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Här har det bara kommit lite vittpuder så det är nog borta innan dagens slut ;)



Kram

2011-12-06 @ 09:55:43
URL: http://cissileanderssonb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter bra:)

2011-12-06 @ 11:26:12
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sarah

Du har så himla fin hårfärg och jag undrar vad du har för "färg"? Kan inte frisörtermer men skulle vilja ha nått att gå efter hos frisören..



Tycker att du inspirerar jättemycket med både kläder och inredning!

2011-12-06 @ 21:33:59
Postat av: Jill

Sarah: Jag lägger bara bottenfärg på mig själv och har gjort det länge. Jag blir lätt solblekt så det ljusa i längderna har solen fixat. Jag lägger 7.31 eller ibland 7.13 i botten, beroende på årstid. Men om du vill ha samma färg som mig så be din frisör lägga en varmkall bottenfärg, antingen 7.31 eller 7.13 kamma ut det mot längden och sedan väva ljusa slingor. Mellan foliepaketen så kan hon sedan dra ut bottenfärgen yttliggare :).. Hopppas du lyckas!

2011-12-07 @ 08:06:50
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag undrar var koppen kommer ifrån? Vad är det för märke? Älskar den! Blev kär direkt när jag såg den och skulle vilja ha likadana själv. :) Kram från Caroline

2011-12-08 @ 10:03:01
Postat av: Jill

Den är från Indiska :)

2011-12-12 @ 23:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback