MONDAY LOVE!




God morgon fina ni!!! Tog mig en liten bloggpaus över helgen som ni säkert märkte ;-) Inte alls varit på hugget, trött som attan och har istället bara myst inomhus med mina godingar!
Jag är LEDIG idag och nu är det faktiskt dags att ta tag i den där jobbiga garderobsrensningen (8st)... Jag har skjutit på det i flera veckor men nu MÅSTE jag ta tag i det. Har lovat mig själv att rensa bort minst 3 svarta sopsäckar med kläder. Vi får se hur det går! Sist jag rensade, så åkte bara 6 plagg ut. Så vi får se om jag har hjärta att rensa idag.
I eftermiddag ska jag passa Lowe, så nu måste jag nog sätta igång med dagen innan klockan rinner iväg fullständigt! Kram och HAPPY MONDAY!


Kommentarer
Postat av: Cizela

Åh, har du verkligen så mycket kläder? :) Lycka till iallafall! :D

2011-12-12 @ 18:53:02
Postat av: Erika

Jillidill, jag har skickat meddelande till dig på fb! Puss

2011-12-12 @ 19:36:16
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Jill

Jo du Cizela! Du skulle se kaoset ;-)... Än är jag inte helt klar, men rensat bort mycket iaf!

2011-12-12 @ 23:27:40
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: cizela

Aha :) ja det låter som kaos haha! för mig brukar det väl bli en, två ica kassar om året :P, hinner ju aldrig använda mina kläder :/ Trevlig jobbdag på dig! :)

2011-12-13 @ 08:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback