PÄRLOR & TISDAGSMORGON




God morgon Tisdag! Gårdagen gick i full fart, hann knappt dricka ur mitt morgonkaffe innan jag drog i gång med expedition garderobsrensning. Jag lyckades med mitt mål! 4 stora svarta sopsäckar fyllda med kläder fick lämna mig och min garderob igår. Jag har 82 galgar över nu och innan så hade jag inte ens galgar så det räckte till de nyaste plaggen. Dessutom "försvann" mängder med jeans, byxor, shorts och träningskläder. Om jag har mycket kläder? Ja. Fortfarande... Men nu är kläderna på väg till bättre behövande ♥ Orkade inte lägga upp annonser på Tradera. De "finaste" sakerna som jag rensade ut har jag sparat i en låda i förrådet. Plagg som jag fortfarande tycker mycket om! De kanske kommer till användning igen i framtiden :)..

Igår passade jag ju även Lowe.
Vi gick ner till salongen, klippte hans lilla kalufs så nu är hockeyfrillan ett minne blott. Sedan for vi hem, åt pannkakor med massor av jordgubbssylt och lussekatt till efterrätt. Som ni ser på bilderna så pärlade vi också. Lowe gjorde armband till sin mor & far, 2 armband till sig själv (en till varje arm såklart!) och ett halsband. Han tyckte faktiskt att det var riktigt kul. Duktiga Lowe ♥

Nu ska jag till jobbet. 10 timmar to go. Tschüssssssss!



Kommentarer
Postat av: anna

Hej!

undrar om du inte kan lägga ut receptet på dina lussebullar? dem såg gudomligt goda ut:)

2011-12-13 @ 14:09:12
Postat av: Sara

Lät som en bra dag! :)

Trevlig lucia på dig :)

2011-12-13 @ 16:27:38
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bra jobbat med garderoben!! Skulle behöva ta mig an min också (dock bara 2, men ändå), haha..

2011-12-14 @ 21:57:08
URL: http://blueberryroad.blogg.se/
Postat av: johanna

hej hej häftig bloggg kan du besöka min nya blogg

2011-12-28 @ 20:53:54
URL: http://johannathefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback