PING-PONG




Patrik har köpt ett bordtennisbord :-)

Det har visst inte blivit så mycket gjort idag, men det gör inte så mycket. Vi behöver bara vara och ta det lite lugnt ibland. Vi har lagt en tuff period bakom oss och kämpar vidare nu, in i framtiden. Ett steg åt rätt riktning är att Putte igår åkte och köpte ett mini bordtennisbord. Vi har spelat hela förmiddagen och efter lunch kom min bror hit för att ge Patrik en match. Himla roligt faktiskt och det märks väl att Patrik har sporten i sig.

Jag har precis påbörjat bakningen,
just nu jäser degen :-) Patrik är på gymmet med grabbarna. Antar att de kommer hit snart allihopa för att lira lite pingis medans jag fortsätter med lussebullarna


Kommentarer
Postat av: Sara

När jag fortfarande bodde hemma hade vi också pingisbord, fast ett stort och det är ju som du säger faktiskt riktigt kul :)

Hoppas det går bra med lussebullarna och att ni får en mysig kväll :)

2011-12-04 @ 17:34:07
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Johanna

ooh, blev sugen på att spela pingis nu. fiin blogg!

2011-12-04 @ 18:45:17
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback