TJUGOHUNDRAELVA - ÅRET SOM GÅTT!




Inledde JANUARI med massor av innemys tillsammans med en då rakad sambo. Jag gjorde även lite ytliga förändringar i form av kortare hår och ny tatuering.



I FEBRUARI våfflade jag gärna mitt hår, bar skinnbyxor var och varannan dag och fullföljde trenden med massor av accessoarer. Gärna silver.



I FEBRUARI hamnade jag även på
Blogg.se's förstasida med ett inlägg om vad Åhléns hade att erbjuda.



I MARS var jag en helg i GBG med älskling och shoppade lite vårnytt. Klädde mig gärna bekvämt med converse och tischor i alla möjliga färger och mönster.



I APRIL fick jag äntligen påbörja ommålningen av ett skåp jag shoppat genom Blocket...



... Våren kom!...
& jag hamnade än en gång på Blogg.se's förstasida!



... och det med besked! Härliga temperaturer för att vara
APRIL.



...Vi åkte ner till Yngsjön för att hälsa på kusin+sambo och passade då även på att gå barfota vid havet...



... Njöt över att man äntligen kunde inta balkongen, Åt jordgubbar i massor och planterade grönt.



...Gjorde fina påskägg till Jonna & Mami...



I MAJ åkte jag tillsammans med jobbet till AMSTERDAM. Underbart väder...



... och så var vi på en FANTASTISK galashow tillsammans med Revlons Internationella Team.



...Äntligen kunde jag gå barbent igen...



... Och jag påbörjade även ett nytt projekt!



I JUNI så intog vi Sangrias uteservering för första gången denna sommar, dock blev det inte den sista...



Midsommar firades på Skönborg...



... Och projektet blev färdigt tack vare PAPPA & Patrik.



I JULI åkte vi till STOCKHOLM för att hälsa på svärmor & Tomas. Vi fick guidning i stan och hamnade även inne på Skansen.



... Jag och Anna åkte ner till Sofiero Slott, HELSINGBORG för att avnjuta en helt amazing konsert med ROBYN.



I slutet av JULI åkte vi söderut, nämligen till favvostad nummer 1, BARCELONA. Här var vi i en vecka och fick vara med om världens värsta oväder, ett par dagar på stranden, sightseeing, god mat och shopping.
Jag hamnade på Blogg.se's förstasida igen!



I AUGUSTI tog vi oss an vår andra solresa ner till Medelhavets lilla pärla SARDINIEN. Det var den bästa charterupplevelsen vi varit med om, det var otroligt vackert och hela veckan var outstanding...



... I Sardinien passade vi även på att förlova oss i solnedgången ♥



Hemma igen efter resan så jobbade jag ett par dagar innan det var dags att...



... I SEPTEMBER bli inlagd på sjukhus för lunginflammation. Var sjukskriven i 3 veckor och orkade inte blogga nånting den månaden...



I OKTOBER påbörjade vi planerna på att renovera vårt badrum... Massor av inspiration hittade vi bland olika magasin och internet.



En helg sent i OKTOBER kom även sommaren tillbaka. Det blev överraskande 25 grader varmt och vi njöt av promenader på Kronoberg.



Badrumsrenoveringen sattes igång och vi flyttade hem till mor & far under tiden.



...Ett par veckor senare kunde vi återigen flytta hem och njuta massor av vårt nya badrum.

I NOVEMBER blev det mörkare och mörkare för varje dag som gick men vi passade på att hemmamysa med hela lägenheten full av tända ljus. Vi drack glögg var och varannan kväll.


DECEMBER kom snabbt och julklapparna shoppades tidigt och slogs senare in i olika papper från IKEA.

I DECEMBER kammade vi även hem priset som ÅRETS SALONG 2011 och det firades med pompa & ståt!



PUH! Försökte korta ner året som gått så mycket som möjligt, men det var svårt! Hoppas ni tog er tid att kolla igenom hela inlägget för visst har det varit ett händelserikt år?

Året som gått har kantats av fantastiska saker såsom flera härliga utlandsresor, förlovning och renovering men vi har även fått erfara perioder av hemskheter & sorg. Jag antar att man måste ta sig igenom lite svårare perioder i livet och i år har det hänt så mycket att vi nu hoppas att 2012 formas till ett fint (bättre) år med många roliga stunder att minnas och se tillbaka på!

Hoppas ni alla har haft ett härligt år med många skratt och fina minnen! Årets sista dag är här och det är dags att höja glasen och skåla in 2012. Var rädda om er, och ha så kul ikväll! GOTT NYTT ÅR på er kära läsare!!!!


MÅNGA KRAMAR ♥


Kommentarer
Postat av: cizela

Gott Nytt ÅR Jill! Ja jag hoppas att erat nya år också blir toppen och kanske utan hemskheter! Mitt kommer att bli toppen, iallfall våren och sommaren vad jag vet :D ska även snart boka en ny frisstid hos dig haha, det är ju så härligt att få ny färg! :) Kram på dig!

2011-12-31 @ 09:41:38
Postat av: Sara

Vilket fantastiskt år du fått! :)

Önskar dig god nytt år och hoppas du får en trevlig sista dag på året! Stor kram! :)

2011-12-31 @ 09:58:55
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh va roligt att blicka tillbaka! Önskar dig ett riktigt gott nytt år gumman! Puss o kram!

2011-12-31 @ 10:30:10
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Josefine

Gott nytt år!! :)

2011-12-31 @ 11:18:01
Postat av: Anonym

Ja jössös vilket oväder det var i Barcelona!!Har aldrig sett ngt liknande. Var med samma plan ner som du.

Gott Nytt År!

2011-12-31 @ 13:20:04
Postat av: Anonym

ja jössös vilket oväder det var i Barcelona. Har aldrig sett ngt liknande! Jag var med samma plan ner som du. Gott nytt år!!

2011-12-31 @ 13:29:49
Postat av: Sofia

Vad kul att se. Har verkligen hänt mycket.



Gott Nytt år! :)

2011-12-31 @ 13:51:05
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Sari

Gott Nytt År till dig med!

2011-12-31 @ 14:42:47
URL: http://rodeogirl.blogg.se/
Postat av: Jill

Anonym: Ojj så du var med på samma flyg som oss? Vem är du tros och hur hittade du till min blogg?? :P



Cizela: God fortsättning & Gott nytt år gumman! Hoppas vi ses snart, många kramar!

2012-01-01 @ 20:36:44
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp det var jag, åkte med min sambo. Jag är ungefär lika liten som du;) Har läst din blogg ett tag nu.

2012-01-01 @ 21:38:45
Postat av: annelie berg

Roligt att se en sammanfattning när man är "nygammal" här. Jag kom nog hit kring din Barcelona-resa nånstans :) Amsterdam ser för övrigt jättemysigt ut!



God fortsättning! :)

2012-01-02 @ 16:44:06
URL: http://recently.se
Postat av: eemma

verkar som ett superbra år för dig. gott nytt år snyggis:)

2012-01-02 @ 20:36:07
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Jill

Jaha, där ser man!!... Ingen aning om vem du kan vara :) Ha en fin dag!

2012-01-02 @ 21:12:22
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback