WISHLIST 2012




Min på önskelista detta år så finns det lite av varje. En turkos Kitchenaid har jag velat ha länge, likaså en Ipad 2. En resa till London som jag ännu inte besökt känns också helt okej att få ;-)... Annars funkar ju alltid presentkort på Indiska där jag mer än gärna shoppar! Detta blev verkligen en fantasy-wishlist. Det är dyra, dyra klappar på min lista, minst sagt. Men man måste ju få drömma! Inte sant, tomten? ;-)

... Men mest av allt så önskar jag att min fina familj och mina nära & kära får hålla sig friska och krya i många år framöver.



Kommentarer
Postat av: cizela

Härlig önskelista! :) jag hoppas på att du får den där turkosa maskinen :P hihi! Macke uppskattar faktiskt våran mer och mer! ;)

2011-12-15 @ 23:01:56
Postat av: Jill

Åhh vad avis jag är! haha!

2011-12-16 @ 07:28:42
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback