PLAZA KVINNA




Ni anar inte hur glad jag blir när jag kommer hem och ser att detta sprillans nya numret av Plaza kommit i brevlådan. Jag älskar denna tidning och jag ska ta mig tid att läsa den på söndag! Åhhh vad jag längtar!

Nu kilar jag till jobbet. Denna veckan jobbar jag dygnet runt känns det som. Känns inte så normalt att komma hem efter 22 när man jobbar som frisör, haha! Men idag så ska luncha med en fin vän, mys! Lite lyx :) Som ni förstår så sprack mitt nyårslöfte denna veckan. Lovade ju mig själv att jobba max 45 timmar/veckan. Älskar mitt jobb och jag tänker jobba så mycket jag vill, inga regler längre! :) Ses sen! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar tidning

2011-02-24 @ 10:11:33
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: anna O

tack för lunchandet fina du!=). rätt inställning, jobba på , wee lööövve it!puss

2011-02-24 @ 20:29:20
Postat av: Ida we

- Detsamma :)

2011-02-24 @ 22:54:42
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback