ÅR 2010






Så fort kölden försvann så renoverade jag upp vår balkong. Tänk vad vit färg och trallgolv kan göra skillnad!




1 April så tog jag äntligen steget. Jag sa upp mig och blev egen företagare. Kanske det bästa jag någonsin gjort.


Vi firade midsommar på en vacker ö utanför Karlshamn. Riktig idyll. Sommaren var ett faktum.





Vi åkte till Cypern i 2 veckor. Bästa charterresan någonsin.



Min bebis blev allvarligt och akut sjuk. Det tog hårt på mina krafter, men nu är hon piggare än någonsin.







Jag började renovera upp gamla möbler. Det är skitroligt och jag kommer fortsätta med det framöver. Sååå mycket idéer och tankar...




Jag åkte till Berlin, bodde på lyxhotell och gick på gala med mina underbara kollegor.

Såhär sammanfattar jag året som varit med bilder. Det har varit ett grymt bra år. Jag har tagit steget ut och blivit egen företagare vilket har gynnat mig på många vis. Jag har jobbat otroligt mycket detta året, och det har givit mig nya, stora erfarenheter och chanser. Under året som gått så har vi även blivit helt klara med renoveringen av vårt hem. Jag måste även erkänna att detta året tagit kål på mig. Jag har aldrig varit såhär utmattad och trött och det tar jag med mig in i år 2011, med förhoppningar om att jobba aningens mindre, hinna med mig själv, träna och äta rätt, samt ge mina vänner och Patrik mer tid.

Hoppas ert 2010 varit fantastiskt. Nu är det dags att lägga det bakom oss, byta bok och påbörja ett nytt kapitel i våra liv. GOTT NYTT ÅR!!! ♥ 


Kommentarer
Postat av: amanda

stakars hund :<

lever hon ? :)<3

2011-01-01 @ 13:38:52
URL: http://mandispersson.blogg.se/
Postat av: SUSANNAH

vilka underbara bilder, längtar rätt rejält till sommaren nu, haha.

& du är så vacker!

2011-01-01 @ 17:12:57
URL: http://livetscharm.blogg.se/
Postat av: Tina

Ser ut som det varit ett bra år! :) Hoppas ditt 2011 blir minst lika bra. :)

2011-01-02 @ 12:06:58
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback