SOL I SINNE




Bild tagen i somras. Kan inte mina ben bli sådär bruna igen? Vore underbart! Helst nu ;-)... Eller typ i april funkar också!

Heej tjejer! (kanske en och annan kille som läser också??)

Fan det är så jääääkla mycket att göra på jobbet! Det är såååå kul :)... Trodde det skulle lugna ner sig efter nyår, men jag har inte märkt av det än. Ingen är gladare än jag! Så kul att det trillat in en de frågor från frågestunden. Lägger upp svaren imorgon/torsdag så om det är ngn som sitter och funderar på något så har ni fortfarande chansen att ställa er fråga! Idag hämtade jag ett paket med vårkläder från H&M... MUMS, allt satt perfekt!!! Supernöjd. Vill ni se innehållet?

Nu blir det kvällsmat och sedan ska jag minsann SOVA.
Har bara sovit 6 timmar totalt de senaste 2 nätterna. Varit trött när jag lagt mig men haft en hel del att fundera på så har liksom inte kunnat slappna av. Men nu är jag så himla trött så i kväll somnar jag nog trots alla tankar :)...

Vi hörs imorgon! Då blir uppdateringen som vanligt!
KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag vill jättegärna se vad du fick hem från H&M!



Sov så gott inatt! Kram

2011-01-04 @ 21:32:42
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Sabine

du är sååå söt

2011-01-04 @ 21:45:40
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: eemma

GUD vilken fin bild snyggis. kul att du är tillbaka:)

2011-01-04 @ 21:55:55
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag har en del frågor, tacksam för svar!:D

Hur skyddar man håret bäst från klor när man simmar om man inte har badmössa? sliter klor mycket på håret?



Bästa knepen för att inte håret ska bli så slitet :)



Brukar du vara nervös, hur hanterar du det?

Välsigt tacksam för svar, mvh/ sanna

2011-01-05 @ 18:54:35
Postat av: elin

Du verkar göra mycket om dagarna, hur gör du för att orka med? och hinna allt? :)

2011-01-05 @ 18:58:24
Postat av: Elin Hjelmestig

Hej på dig! Måste säga att din blogg verkligen inspirerar mig, du verkar vara en himla go person med en super fin klädstil :D ha en toppen dag, Kram Elin

2011-01-07 @ 19:37:08
URL: http://elinhjelmestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback