BYE BYE




Hej!
Det var längesen nu, tänkte att det var dags för en liten update. Jag har helt kommit av mig med bloggandet, det känns inte så kul längre. Jag har andra saker som tar sin tid och jag jobbar som en galning. Det har väl börjat ta ut sin rätt då jag känner mig extremt trött när jag kommer innanför dörrarna hemma. Men nu, när jag jobbat som en tok så är det äntligen dags för en veckas semester! Imorgon åker jag och min kärlek till Barcelona!!! GOTT! Kanske kommer bloggberoendet tillbaka snart? Behöver bara komma iväg från allt just nu. Få tid till att bara vara... Ska bli underbart.

Ha de så bra här hemma... Så ses vi när vi ses helt enkelt ♥


Kommentarer
Postat av: cizela

Hej! Åh äntligen fick man se att du lever iallafall :)

hoppas att ni får det underbart med bra väder och god mat, här nere i södern är det inte så bra väder! Har inte fått nån solig semesterdag ännu! :/ puss och kram och ha´de skönt! :D

2011-07-26 @ 20:09:42
Postat av: Anna

HA EN UNDERBAR SEMESTER ♥

2011-07-27 @ 01:43:17
URL: http://newhill.blogg.se/
Postat av: Ida Ida

Mysiga bilder! Barcelona är riktigt fint!

2011-08-05 @ 15:25:45
URL: http://festisandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback