POSEDOWN








I kvällssolen på Skönborg ♥

God morgon!
Morgoninläggen är numera standard här på bloggen igen. Hoppas att ni är glada för den uppdatering som ni får :) Det är inte alltid som motivationen till att blogga är på topp, då det tar en del av min tid, men jag vill ju såååå gärna. Så ett inlägg om dagen känns som en bra start igen efter mitt lilla uppehåll!

Vilket underbart sommarväder vi har.
Heeeelt fantastiskt. Njuter för fullt :)... Igår när jag cyklade hem från jobbet så var det tropisk hetta. Inget man är van vid, men jag vänjer mig gärna vid det ;-)

Då var det dags att ta cykeln till jobbet igen. Jobbar till kl 18 "bara" sen ska jag eventuellt få en genomklippning av mina hemska toppar annars så drar jag hem för att färga bryn och fransar. Gör det varannan vecka men det känns fasen som jag gör det varje dag, tiden går extremt fort.

Ha en skön onsdag. KRAM


Kommentarer
Postat av: Style Encounters

Style Encounters, ett nytt koncept baserat I London där läsare kan köpa saker som kanske inte går att få tag på I Sverige, kläder, smycken och inspiration. Just nu i uppstartningsfasen men mycket på gång! Exempel på vad som kommer finnas är billiga Levi’s shorts, populära halsband med patronhylsor och mycket mer!



http://style-encounters.bloggspot.com

2011-06-30 @ 19:45:29
URL: http://style-encounters.bloggspot.com
Postat av: Hanna

Vad använder du för färg när du färgar ögonfransarna? Tycker aldrig att det fastnar något på mig, hur länge jag än har färgen.

2011-07-01 @ 09:45:52
Postat av: eemma

älskar din klänning.

2011-07-01 @ 13:45:36
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag använder färg från refectocil! helt klart bäst :)

2011-07-03 @ 09:23:08
Postat av: moa

vilken fin klänning, var har du köpt den? :)

2011-07-11 @ 10:48:37
URL: http://moaekvall.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej jag heter Skönborg i efternamn och undrar vad det är?

2012-03-17 @ 12:54:03
Postat av: Anonym

Det är en gård där mina föräldrar bor som heter Skönborg :-)

2012-03-17 @ 12:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback