GOD MORGON FINA




Hej sötnosar! Är det någon som sitter inne på ett bra huskursknep mot halsont?... Jag vaknar varje morgon med sån jäkla smärta i halsen, men det går över efter ett par timmar. Jag sover med kläder på mig och ibland även en halsduk/scarfs eftersom jag har så lätt för att bli sjuk. Supersexigt ;-) Nämen det är hela tiden ett lätt drag från vårt fönster och jag är superkänslig för drag. Jag hinkar ju massor med te under dagen, med honung i. Tar en shot KanJang ibland men känner mig ändå aldrig riktigt frisk. Vad göra??... Så trött på eländet.

Nu är det dags att kila till jobbet, jobbar till 21 ikväll. Hoppas på att kanske hinna se sista stunden av Sverige-Moldavien iaf :) Bättre än att inte se något alls. Nästa match som Sverige spelar, så är jag & Putte där på läktaren ;-)... Längtar...

Ha en fin dag, hörs om ett par timmar!


Kommentarer
Postat av: Z

Hinner du träna något? Ät mycket frukt och grönt;) gurgla med jod!:)

2011-03-29 @ 10:22:41
Postat av: ..:Sarah:..

Jaghar inga superknep tyvärr.. men sova och svettas ut sjudomar har jag fått lära mig. så ja sov gott och BASTA eller BADA tokhett. Ånga ur dig skiten :)



Krya på dig sötnos :)

och ha en fin dag (trots snö)

2011-03-29 @ 11:09:05
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tugga imgefära 1 ggr om dagen skir äckligt men effektivt!!

2011-03-29 @ 12:44:45
Postat av: Jill

ingefära brukar jag ha i teet ibland men aldrig testat att tugga på ;-) ska testa ikväll dock haha! TACK

2011-03-29 @ 14:26:57
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kommer koftan ifrån? jätte fin!

2011-03-31 @ 13:57:00
Postat av: Jill

Den är från Vero Moda!

2011-03-31 @ 16:49:49
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback