HEY!




God morgon söndag och lediga dag! Är bara ledig söndagar framöver och det känns helt okej. Mycket annat blir lidande, men tyvärr så är det så det måste vara. Satsar man så vinner man! Har varit uppe sen 6, har inte ro till att ligga och dra mig när jag är ledig. Har så mycket saker att göra att jag skulle behöva vara ledig i en vecka egentligen. Tvätten går redan sin andra runda för idag, jag har hunnit städa ur skrivbord och skåp och nu vankas det god frukost med färska frallor och jordgubbar. Vid 12 åker vi till brorsan som ska tatuera Patrik och sedan åker jag till Skönborg för att måla plank. Ikväll ska vi över till Cizela och Mackan, se finalen mellan Sverige och Finland. Under dagen ska jag även hinna med att putsa fönster, storstäda, veckohandla och rensa garderoben. Bäst jag sätter igång! Hoppas på en effektiv och produktiv dag!!!! Jag har förberett lite inlägg till er, så vi ses ändå under dagen ;-)

KRAM och trevlig söndag vänner!



Kommentarer
Postat av: MALIN

snygg outfit!!



svar: vad synd! den är ju skitsnygg! glad helg på dig med :)

2011-05-15 @ 09:42:57
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
Postat av: Johanna - foto

Åh, var har du köpt tröjan! :) Vill ha!

2011-05-15 @ 21:35:27
URL: http://johannasamuelsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback