SAMBA & LUFTBALLONGEN




God förmiddag! Idag vaknade jag av att Samba skällde och morrade. Undrade vad det var hon skällde på, eftersom vi bor på fjärde våningen så har det aldrig hänt innan. Men så såg jag, där ute i det kalla vintervädret så flög en luftballong! Måste varit kallt! Har aldrig gjort det själv, men det är säkert hur häftigt som helst!

Frukosten ligger i kistan, tvn och Nyhetsmorgon står på. Det är en bitande kall vinterdag idag också. Samba fortsätter att vägra promenader, verkar som hon får ont i tassarna när det är så kallt ute. Hon gör sina behov och sedan vill hon att jag ska bära (!) in henne. Någon som är bortskämd ;-)...

Idag blir det inte många knop. Ska njuta av lediga dagen. Bara göra måsten såsom städning och veckoinhandling. Borde egentligen ta mig an garderoberna här hemma igen, men det lockar verkligen inte idag. Måste vara på rätt humör för att göra sånt!

Ses om en stund! KRAM



Kommentarer
Postat av: Lorena

härligt att höra att du är bättre :) vad mysigt med gbg!

2012-02-05 @ 23:57:49
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback