INSTAGRAM

Hej mina godingar! Vad smickrande det är att logga in här och se att ni är ca 600st som klickar sig in här dagligen trots att jag inte uppdaterat på evigheter. Får frågan varje dag, NÄR börjar du blogga igen? Jag vill, men jag har ingen tid för tillfället. Men jag kommer snart tillbaka, ska bara få ordning på allt annat först. Under tiden kan ni följa mig på INSTAGRAM där jag heter jillholmgren. Jag har bara uppdaterat där inne en gång so far, men kommer absolut att fortsätta!! Nu ska jag till jobbet, ha en toppenhelg alla!! Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Ellen i Colorado

Hej Jill!!!...Det känns både konstigt och bra att vara hemma i Sverige... skönt att vara hemma hos sin familj igen MEN känns konstigt för de känns som man aldrig varit iväg i USA alls.... o sen hade man ju skaffat sig ett "nytt liv" där o nu är man tillbaka i de gamla tråkiga liv som man flydde ifrån..:P... men har börjat söka lite jobb runt om i Sverige så hoppas jag kan börja göra något nytt, vill flytta:P



Jag gjorde en Ombrefärgning här hemma men lyckades inte så bra eftersom det typ inte syns någon skilland så jag bokar kanske tid hos er snart:P...



och VARFÖR har du lagt ner bloggandet?, kan ju säga att jag är en av dom som går in 10 gånger på en dag o hoppas på att du äntligen skrivit något:P... men ta du din tid så let me know när du är igång igen;)...

2012-03-31 @ 08:53:05
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback